Σελίδες

26/10/08

One lovely morning you will rise up singing



- O.. Τζων Μπόι, μίλησε μου για σένα ..

Μια νωχελική φωνή από το σαξόφωνο στην σκηνή, νόθευε μουσικά την καπνισμένη αίθουσα με την μελωδία του summertime. Μια παχουλή μαυρούλα με αστραφτερό φόρεμα και κουρασμένα μάτια, κράταγε σφιχτά το μικρόφωνο και ναι, είχες την αίσθηση ότι μυξόκλαιγε πάνω του, σαν να εξομολογείται μια τρομερή αμαρτία ..

one of this days..

πίσω της μια ασπρόμαυρη μπάντα αναδευόταν στον ρυθμό και σιγοτραγουδούσε..

fish are jumping ..

Η αίθουσα δεν είχε μαζέψει πολύ κόσμο σήμερα, ίσως να έφταιγε ότι ήταν καθημερινή, ίσως και ο αγώνας να είχε μαζέψει τον κόσμο σήμερα στα σπίτια του. Έκανε και ένα βρομόκαιρο που σε μάζευε στα ρούχα σου. Όχι δεν ήταν μέρα για έξω.. ζήτημα αν θα έβγαζε τα λεφτά της μπάντας, ο Τζόναθαν – ιδιοκτήτης – του μπαρ. Κάποιες φορές όμως, αυτό το σκεφτόταν λίγο. Σημασία έχει να περνάς καλά, έλεγε συχνά και με αυτήν την μουσική, μόνο καλά μπορεί να περνάει κάνεις. Στεκόταν με τους αγκώνες ακουμπισμένους στο μπαρ και νοσταλγικά κοίταζε την μαυρούλα Μάντι που τραγούδαγε το αγαπημένο του τραγούδι.

Σε μια γωνία ένας ψηλός με δεμένες πλάτες και μαλλί ποτισμένο στην μπριγιαντίνη, ο Τζων Μπόι και δίπλα του μια από τις κοπέλες του μπαρ, η Τζίνα, οπλισμένη με ένα χαμόγελο αφέγγαρο, κρατούσε το τσιγάρο της μακριά από το στόμα της με ύφος. Τα ρούχα της αν και ακριβά, ήταν φανερό ότι δεν της ταιριάζανε, ίσως και να έφταιγε το έντονο βάψιμο που γυάλιζε μέσα στα χαμηλωμένα φώτα, φαινόταν φθηνή, ανένταχτη στην πολυτέλεια.

-Τζων Μπόι, πες μου κάτι για σένα.. του ξαναείπε με λαγνεία και του έπιασε τον ώμο, αφήνοντας τις ψεύτικες βλεφαρίδες της να πεταρίσουν ναζιάρικα..

..Your mom is good looking....

Βάλε μου άλλο ένα ποτό, του ξαναείπε ψιθυριστά στο αυτί. Αυτός υπάκουα έκανε νόημα, στο γκαρσόνι με το μαύρο σακάκι και σε πολύ λίγο πάνω στο τραπέζι τους, ήρθε ένα μαρτίνι με μια ελιά στο χείλος του ποτηριού και ένα ουίσκι Καναδέζικο.

.. and the living is easy ..

Μίλησε μου, σε παρακαλώ , για οτιδήποτε.. του ξαναείπε και δευτερόλεπτα μετά τραβήχτηκε από πάνω του σαν εισέπραξε για άλλη μια φορά την σιωπή του. Έσβησε το τσιγάρο της στο τασάκι και σχεδόν αμέσως άναψε άλλο ένα. Το άναψε με τον ασημένιο αναπτήρα της και φύσηξε τον καπνό πάνω στην μούρη του Τζόν Μπου, που για άλλη μια φορά δεν αντέδρασε.

Ωραία λοιπόν, θα σου πω εγώ κάτι να συζητήσουμε .. είπε και σταύρωσε τα χέρια της, κρατώντας το τσιγάρο με τα ακροδάχτυλα.

- Σήμερα το πρωί με πήρανε τηλέφωνο από το Λούσβιλ, ξέρεις το χωριό του πατέρα μου. Το πρωί βρήκανε νεκρή την μητέρα μου στο χωράφι ενω περιποιόταν τις τριανταφυλλιές της.

..o.. your dad is rich and yours mom good looking ..

Ο Τζων Μπόι γύρισε το κεφάλι του κατά το μέρος της. Η Τζίνα είχε βουρκώσει.
- Ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα μας Τζων Μπόι; δεν πιστεύουμε! δεν πιστεύουμε σε τίποτα ! Θέλω να πω, η μητέρα μου πίστευε ότι οι τριανταφυλλιές της ήταν πιο σημαντικές από εμένα. Τις περιποιόταν καθημερινά, ενώ εμένα... Ναι !Τζων Μπόι ένα μάτσο τριανταφυλλιές είναι πιο όμορφες από εμένα! Είμαι όμορφη Τζων Μπόι;. Δεν απαντάς ε ! Δεν πειράζει την ξέρω την απάντηση. Είναι φανερό ότι εσύ και η μητέρα μου είστε το ίδιο, δεν σας ενδιαφέρω. ..., σκούπισε τα μάτια της με προσοχή να μην φύγει το μέικαπ ..

Η τραγουδίστρια είχε σταματήσει να τραγουδάει και κάνοντας ένα βήμα πίσω άφησε το σαξόφωνο να σκίσει τον αέρα. Όλοι ρίγησαν και κοίταξαν τον σαξοφωνίστα που είχε σηκωθεί όρθιος. Ακόμα και ο Τζόν Μπόι.

- Δεν νομίζω ότι μπορώ να κάτσω άλλο μαζί σου, ξέρεις έχω και άλλους πελάτες να γνωρίσω.
Του είπε σαρκαστικά και άρχισε να μαζεύει τα πράγματα της. Και πάλι ο Τζων Μπόι δεν μίλησε, παρά κούνησε το κεφάλι του συγκαταβατικά.

Η Τζίνα σηκώθηκε από την θέση της νευρικά, ελίχθηκε ανάμεσα στα τραπέζια και πλησίασε τον Τζόναθαν τον ιδιοκτήτη. Σε παρακαλώ, μην με ξανάστειλες σε αυτόν .. του είπε στο αυτί.. Ο Τζόναθαν την κοίταξε στα μάτια απορημένος.

- Σε ποιόν εννοείς ;
- Σε αυτόν, μωρέ .., του είπε και του έδειξε ένα τραπέζι στην γωνία που ήταν άδειο και το καρό τραπεζομάντιλο καλά στρωμένο έδειχνε ότι εκείνο το βράδυ κάνεις δεν είχε κάτσει εκεί .. Δεν είναι δυνατόν! αναφώνησε και με τα μάτια της έψαξε στην αίθουσα για τον Τζων Μπόι. Μάταια..
- Στο ορκίζομαι ! του είπε, ο Τζων Μπόι ήταν εκεί και μιλάγαμε ..!
- Τζίνα, αν θες πάρε ρεπό για σήμερα, ο Τζων Μπόι έφυγε χθες το βράδυ.. καρφώθηκε με την μηχανή του πάνω σε ένα αυτοκίνητο, στην Route 666, ξέχασα να στο πω.. δεν θα ξανάρθει…..,

από το τατουάζ στο μπράτσο τον αναγνωρίσανε, ένα μικρό κατακκόκινο τριαντάφυλλο..

..hush little baby, heee don᾽t you cry ..


Everything is an illusion. so please rise up singing
even the sky is high or the cliff is smiling ..*

1 σχόλιο:

Άθεος είπε...

Σ' αυτό που οι άλλοι δεν έκαναν κανένα σχόλιο, αυτό μου άρεσε περισσότερο. Έχεις ταλέντο!