Σελίδες

29/5/09

Πλούτος..



Μην σκέφτεσαι, δεν υπάρχει λόγος...
Σαν η κούραση ποτίσει το δέρμα σου,
Μικροί πόνοι σε σημεία,
συνεχίζουν να σου θυμίζουν την μέρα σου,
Μην μεμψιμοιρήσεις, μην ξεφυσάς,
Να δεις που ήταν μια μέρα γεμάτη.
Κοιμήσου τώρα και θα δεις ότι τα όνειρα σήμερα,
Δεν θα σε ακολουθήσουν,
Θα σε αφήσουν τυλιγμένο στο άσπρο πανί,
Να αιωρείσαι στους αιθέρες,
Να σε κουνάει ο Αίολος σε τυχαίες κατευθύνσεις,
Είναι ανάγκη του σώματος,
Είναι η φύση του κουρασμένου,
Ηρέμησε, αναπαύσου,
Μην σκέφτεσαι,
Όχι για σήμερα, κανείς δεν θα σε ενοχλήσει,
Σβήνω τα άστρα, να μην σε τυφλώνουν,
Καληνύχτα..

ΥΣ.
Το κουρασμένο σώμα μπορεί και ξεκουράζεται,
Για το κουρασμένο πνεύμα όμως,
Ένας ύπνος δεν αρκεί,
Άρα είσαι πάμπλουτος..

5 σχόλια:

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

νομίζω οτι είναι όμορφη η ανάρτησή σου. άδικα την κατηγορούσες...

Ανώνυμος είπε...

Τι ομορφο το κειμενο σου Νικο μου..μου αφησε μια θλιμμενη αισθηση κι ομως τοσο ομορφη..
To κουρασμενο πνευμα επιλεγει μονο του τη στιγμη που ειναι ετοιμο για να ξεκουραστει,πρεπει να φτασει πρωτα στα ορια του..η τουλαχιστον σ αυτα που νομιζουμε πως ειναι τα ορια του..σιγουρα δεν φτανει ενας υπνος..αγαπησε τον εαυτο σου και βρες εκεινη τη γωνια μεσα σου που μπορεις να ξαποστασεις για να ηρεμησεις ..τη θυμασαι εκεινη τη γωνια,που λεγαμε?
Χαρηκα παρα πολυ οταν ειδα καινουρια αναρτηση σου..τη χρεια ζομουν..ειναι μικρες διεξοδοι απ την καθημερινοτητα μου,η οποια απαξιωνεται απ το μυαλο/ψυχη(?) μου επιδεικτικα αυτες τις μερες και δεν μπορω να τα συμορφωσω!

nkarakasis είπε...

Εχω πάρει ένα μεγάλο έργο σχετικά με τις ευρωεκλογές και τα έχω παίξει στην κυριολεξία.. ! πολύ τρέξιμο και δουλειά, εξού και η αποχή μου ..
Το σώμα μου πονάει άλλα εφόσον όλα πάνε καλά, όλα καλά.
Χθες την νύχτα, μες την κούραση μου ήθελα να γράψω κάτι και έγραψα αυτό. Μετά γέλαγα μόνος μου με αυτό, γιατί δεν περίμενα ούτε εγώ να γράψω κάτι για την κούραση την σωματική..
Ετσι Ελπίδα μου, είμαστε πάμπλουτοι, όχι σε υλικά αγαθά αλλά σε όλα τα άλλα και δεν είναι λίγα...

Εύη μου, για γέλια είναι το ποίημα (?) άμα το σκεφτείς...

Μιχάλης Ρ. είπε...

Ωχ, πάει κι αυτός...

nkarakasis είπε...

Το ελέγχω Μιχάλη, το ελέγχω..! :)