Σελίδες

25/12/13

Μια τρομακτική ιστορία

Όλοι γνωρίζετε την δυσπιστία μου σε θρύλους, εξωτικά πλάσματα και παραφυσικά φαινόμενα, αλλά καλοί μου φίλοι, αυτό που μου συνέβη ήταν ένα εξαιρετικά τρομακτικό γεγονός που με την με μέθοδο της λογικής, μου είναι αδύνατο να εξηγήσω. Η ώρα ήταν αρκετά προχωρημένη και όπως κάθε βράδυ  απαρέγκλιτα ετοιμαζόμουν για να ξαπλώσω, όταν άκουσα ένα θόρυβο στο σαλόνι. Με έκδηλη περιέργεια αλλά και κάποιο τρόμο διότι όλοι γνωρίζουν ότι τέτοια ώρα το μόνο που κυκλοφορεί είναι κάποιοι μεθυσμένοι παρατρεχάμενοι ή πνεύματα του άλλου κόσμου, που όπως προείπα, δεν πιστεύω στην ύπαρξη τους, ανακαλύπτω ότι η μπαλκονόπορτα είναι ανοικτή και το σημείο που είχα αφήσει τους κουραμπιέδες ήταν επιεικώς ανάστατο. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, οι λευκοί κουραμπιέδες ήταν μασημένοι, άλλοι παρατημένοι και στο κέντρο της πιατέλας έχασκε ένα κενό ήσαμε την παλάμη μου. 
Ασυναισθήτως αλλά και με τρόμο είδα το τζάκι, όπου τα ξύλα ήσαν πεταμένα από την θέση τους, η δε άχνη ζάχαρη των κουραμπιέδων, έδειχνε ακριβώς την διαδρομή προς την καμινάδα και στην βάση των κεραμικών τούβλων υπήρχαν δώρα σε πολύχρωμες κόλλες με εξαιρετικούς κόκκινους φιόγκους. Με χέρια τρεμάμενα, εξέτασα τα πακέτα που ήσαν σημειωμένα. με έναν γραφικό χαρακτήρα που μου ήταν αδύνατο να ξεχωρίσω, αλλά αναφερόταν σε ονόματα των οικείων μου. Βγήκα με ταχύτητα στο μπαλκόνι με σκοπό (απορώ μάλιστα που βρήκα το θάρρος να κάνω κάτι τέτοιο) να πιάσω τον ακατανόμαστο κλέφτη/πλάσμα ό,τι τέλος πάντως είχε διαταράξει την νυχτερινή μου ησυχία, όπου το μόνο που πρόλαβα να δω ήταν μια κόκκινη σκιά με έναν μεγάλης ηλικίας άνθρωπο να πηδά από μπαλκόνι σε μπαλκόνι με μεγάλη ταχύτητα. 
Δεν θα με πιστέψετε, αλλά σας βεβαιώ ότι όσα αναγράφω είναι απολύτως αληθινά. Στο περίπου δηλαδή. Δεν θα τολμούσα εξάλλου ποτέ να σας εξαπατήσω, αλλά αν το έκανα, τα παραπάνω θα έγραφα. 
Καλά Χριστούγεννα.    

Δεν υπάρχουν σχόλια: