Σελίδες

18/9/09

BARCLAY JAMES HARVEST - MOCKING BIRD



Rain, sea, surf, sand, clouds and sky
Hush now baby, don't you cry
There's a mocking bird
Singing songs in the trees
There's a mocking bird
Singing songs
Just for you and me
Rain, sea, surf, sand, clouds and sky
Time will see your tears run dry
There's a mocking bird
Singing songs in the trees
There's a mocking bird
Singing songs
Just for you and me

Rain, sea, surf, sand, clouds and sun
Bless the tears of love now gone
There's a mocking bird
Singing songs in the trees
There's a mocking bird
Singing songs
Singing just for me...

9 σχόλια:

Νimertis είπε...

τελικά το μπλογκ σου είναι ένας πολυχώρος απολαύσεων και αισθητικών ταξιδιών... εύγε Νίκο, πάντα δε απολαμβάνω και τα σχόλιά σου στο Ανεμο... -ενίοτε περισσότερο και αυτών των υπερκειμένων ποιημάτων ή διηγημάτων-...

nkarakasis είπε...

Το συγκεκριμένο δεν ήθελε σχόλια, ότι και να έγραφα θα ήταν φτωχό, περιττό...
Ενα τραγούδι σταθμός για μένα φίλε nimertis.

Σε ευχαριστώ για όλα..

fog είπε...

Από τα αγαπημένα μου! Το καλύτερο ξεκίνημα της μέρας.

Καλημέρα :)

nkarakasis είπε...

Καλημέρα :)

Μιχάλης Ρ. είπε...

Γύρισα με τη βεβαιότητα ότι τα καλύτερα μου χρόνια είναι τώρα, ότι αξίζει ν’ αγαπάμε ότι μας ανήκει, ότι μας δόθηκε ή το πήραμε μ’ αγάπη ή στο όνομα της αγάπης. «Singing just for me...» ο αέρας στα πανιά μου μεσοπέλαγα. Για να μη νιώθω μόνος ξεπέρασα τα παράπονα και τις απορίες, δέχθηκα τα γεγονότα όσο σκληρά κι απάνθρωπα κι αν μου φαίνονται, σαν ενέργειες ανθρώπων που δεν τους χρειάζομαι γιατί είναι ξένοι. Είναι ατυχία που μεγάλωσα με ξένους. Οι ξένοι δε μου λείπουν. Δεν κρατώ κακία αλλά δεν σε συγχωρώ. Πως πέρασαν τρία χρόνια;

Ανώνυμος είπε...

Πολυ ωραιο τραγουδι Νικο μου!!
Επαναφερθηκα στην πραγματικοτητα μονη μου τελικα,την τελευταια στιγμη!Ημουν στο ταξιδιωτικο γραφειο και περιμενα για να βγαλω εισητητρια για Κινα..Δυστυχως βεβαια ειχα ηδη αγορασει μαχαιροπιρουνα..!:)

nkarakasis είπε...

Ποια 3 χρόνια Μιχάλη με προβλημάτισες!
Πιστεύω από όσα ξέρω για σένα ότι, η ζωή σου είναι ένας μικρός άθλος. Σε παραδέχομαι και πιστεύω ότι τίποτα δε ήταν τυχαίο. Δεν υπάρχει τυχαίο, τα πάντα είναι αποτέλεσμα μια συμπαντικής συμφωνίας. Και εγώ θα τα δεχθώ, με πόνο και δύναμη.

Ελπίδα, δεν περνάνε τα μαχαιροπίρουνα απο το μηχάνημα του τελωνίου, άστα θα αγοράσουμε άλλα απο την κίνα.!

nkarakasis είπε...

τελωνείου .. sorry

Ανώνυμος είπε...

Εχω τις διασυνδεσεις μου,θα περασουν;)!Ασε που θα εχουν απιστευτη ποικιλια οι Κινεζοι απο μαχαιροπιρουνα και δεν θα μπορουμε να διαλεξουμε!