Σελίδες

23/3/10

Απ' το Αεροπλάνο




Πρωτόλειες σκέψεις, χαράζονται, αντιστέκονται σε κάθε σταυροδρόμι αποφάσεων δίβουλες για την συνέχεια. Επιστρέφω στην έννοια «Ανθρωπος» συχνά πυκνά, με σκοπό να εξαγνίσω και να επαναδημιουργήσω την άγoνη σκέψη μου εκ νέου. Ωριμότητα αντίδρασης, είναι μια κατάσταση που αντιμετωπίζεται βάσει των εμπειριών που έχουμε αποκομίσει στην μέχρι τώρα ζωή μας, ή προκάλυμμα της σαρκοβόρας υφής του Εγώ μας; 

Κοιτώ, ο άνθρωπος ζει σε ένα πόλεμο, η καρδιά του αιμοδιψεί για αποδείξεις ανωτερότητας σε καθημερινό επίπεδο. Για μήπως οι καταστάσεις, σε φέρνουν σε τέτοιο κράμα σκέψεων; Σαν σου ορμάει κάποιος, σάμπως δεν πρέπει να αμυνθείς; Ή να πολεμήσεις με περισσότερη λύσσα, να τον ανακάμψεις, να τον τρομάξεις; Συχνά το βλέπω, το νιώθω, το κάνω στην εργασία μου με βαριά καρδιά.. Πρώτιστη αντιμετώπιση, η απαξίωση. Μα δεν κρατάει πολύ ή ακόμα καλύτερα δεν αντέχει πάντα την λαίλαπα της επίθεσης. Σύμβουλοι, καλοί, συνάνθρωποι μου λένε, φίδι σαν δεις το εξουδετερώνεις, δεν αναρωτιέσαι αν έφταιξε. Θα φταίξει. Δεν με βολεύει τούτη η λογική, δεν στέκεται ορθά μπροστά μου. Αρνούμαι. Θα είμαι ειλικρινής, κουράστηκα να το ζω και επιθυμώ να επιστρέψω στην έννοια «Άνθρωπος». Αφού δεν μπορώ να αλλάξω το πλήθος, θέλω να επιλέξω την απουσία μου. Να μην χρειάζεται να αμύνομαι, να στέκομαι εκ του βάθρου και να κοιτώ τα μανιασμένα λυκόσκυλα να ξεσκίζονται. Σαν φαγωθούν, ευχαρίστως να φροντίσω πάσης. Και να γράφω για αυτούς, για τον πόλεμο τους, τον πόλεμο μου. Να τους θυμίζω την κατάσταση τους, αυτή που προφανώς από ταχύτητα χρόνου δεν πρόλαβαν να συνειδητοποιήσουν και  να αξιολογήσουν. Να τους πω ότι έχουν οργή μέσα τους, οργή που ταΐζεται από τις καθημερινές τους τύψεις. Αυτός ο κόσμος έτσι όπως τον ζούμε, παράγει τύψεις που με την σειρά τους δημιουργούν οργή, μια ορμή που περιέχει ελπίδα για αποκατάσταση των τύψεων. Τι ψέμα! 

Ζω τις μέρες μου, μέρες δύσκολες αλλά κρατώ την πίστη μου στους ανθρώπους, στο χαμόγελο τους. Στην ημέρα που θα δουν τον πόλεμο κατάματα, θα ανακαλύψουν ότι δεν υπάρχουν αντίπαλοι και φίλοι, συμπαίκτες και θηρία. Θα διαβάσουν όλη την λέξη «Άνθρωπος» και θα αναπηδήσουν από χαρά για την ανακάλυψη τους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: