Σελίδες

6/1/24

Ερωτευμένος

 

Ήμουν ερωτευμένος με μια ακρίδα, αλλά εκείνη δεν με ήθελε γιατί φανταζόταν να γίνει χορεύτρια σε κρουαζερόπλοιο, αλλά εγώ δεν το έβαλα κάτω και έβαλα σχέδιο μεγάλο να την κατακτήσω λέγοντας ψέμματα ότι είμαι πλοιοκτήτης μεγάλου εμπορικού που κάνει βόλτες στα νησιά τα καλοκαίρια. «Τι κρίμα να μην είσαι χορεύτρια» της είπα, γιατί ψάχνω για προσωπικό και εκείνη με αγκάλιασε και με φίλησε δυνατά. Νομίζω ότι ακόμη και τώρα θυμάμαι το φιλί που μου έδωσε εκείνη την νύχτα, που όπως καταλαβαίνετε, ήταν και η τελευταία νύχτα που την είδα, ειδικά όταν έμαθε ότι είμαι ένας μπατίρης σκώληκας, αλλά αυτό συνέβη το πρωί, αρκετά αργά· ο ήλιος μας βρήκε αγκαλιασμένους κάτω από ένα στάχυ που λαμπύριζε από την πρωινή δροσιά. 
 
Και εκείνη είχε κάτι νεύρα. 

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: