Σελίδες

12/9/18

Πρώτη μέρα στο σχολείο

Όταν χτύπησε το κουδούνι, ήμουν ήδη έξω από το σχολείο και παρακαλούσα να μπω μέσα, ώσπου έπειτα από ώρα με ενημέρωσαν ότι αυτό είναι ένα παλιό εργοστάσιο που κανείς δεν θυμάται να έχει χρησιμοποιηθεί ως σχολείο, αυτό το επιβεβαίωσε κι ο σκουπιδιάρης του Δήμου που περνούσε απ΄έξω, αλλά και μια γειτόνισσα που άπλωνε τα χαλιά της στον πρώτο όροφο απέναντι κι τυχαία ανακατεύτηκε στην υπόθεση μου. Σκέφτηκα να πέσω σε γοερά κλάματα, αλλά έπειτα σκέφτηκα ότι δεν θα ήταν άσχημα να πήγαινα πάλι σπίτι και να δοκίμαζα να ξαναπάω σχολείο σε π.χ δέκα χρόνια από σήμερα. Δεν ξέρω αν αυτή η απόφαση μου με έκανε άνεργο, πότη και με δυο κουτσούβελα να με φωνάζουν πατέρα, δεν ξέρω αν επίτηδες έγινα ένα βάρος της κοινωνίας (όπως ισχυριζόντουσαν κάποιοι συγγενείς) ή απλώς ειδικές συνθήκες μια άδικης ζωής ( ή μια σειρά από ατυχή γεγονότα) με οδήγησαν σε αυτό που είμαι σήμερα,  (αυτό έλεγα στα συσσίτια και γελάγαμε όλοι μαζί). Πάντως ό,τι κι αν πέρασα ποτέ δεν θα ξεχάσω τη πρώτη αυτή μέρα της ατελείωτης διαδρομής μου μακριά απ΄ την γνώση και τα γράμματα που ποτέ μου δεν συνάντησα. 



Image result for πρωτη μέρα στο σχολείο
[Από την σειρά "τρελά απομνημονεύματα της πρώτης μέρας στο σχολείο"]

Δεν υπάρχουν σχόλια: